zondag 18 december 2016

Friends

Afgelopen week deze layout gemaakt met een hele mooie lijn van Prima Marketing, Rossi Belle die ik onlangs bij Scrapdelight heb gekocht. Lijn is echt perfect om mijn foto's in Victoriaans kostuum te scrappen. Op de foto sta ik samen met mijn vriendin, die ook haar eigen kostuums maakt. Grappig genoeg bleken we qua kleurkeuze van onze kostuums heel goed te matchen zonder het van elkaar te weten.
Achtergrond heb ik met een sjabloon van Tim Holtz  met modeling paste bewerkt, en er daarna met Prima Marketing Art Alchemy verf erover heen gegaan in de kleur violet/gold.
Klokje is gemaakt met behulp van een mold van Prima Marketing en daarna ook met dezelfde verf van de achtergrond bewerkt.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails