maandag 11 juli 2016

Steampunk costume

Echt, ik schaam me diep, bloggen doe ik gewoon helemaal niet meer. Vergeet het gewoon, geen zin en makkelijk om lekker snel op Facebook te gooien. Ik ga toch proberen om het bloggen weer een beetje op te pakken, want het is toch wel leuk om te doen :)
Dit kostuum heb ik afgelopen februari gedragen naar de Steampunk Jahrmarkt in Bochum, Duitsland. Wat een geweldig evenement was dat, echt een waanzinnig leuke dag gehad daar!
Dit is de outfit die ik hier voor had gemaakt, inclusief bijpassend hoedje.
Er zit ook nog een kleine bustle aan de achterkant maar die is niet te zien op de foto's, sorry.


In april ben ik nog naar Voorthuizen geweest voor het festijn Voorthuizen straalt. Deze dag stond in het teken van piraten. Helaas niet echt een full costume foto maar zo hebben jullie wel een idee.

Top two pictures were taken at the Steampunk Jahrmarkt at Bochum in Germany. That was such an awesome event, we had a really fantastic day there.
Bottom picture is made during a event in Voorthuizen, with the theme "Pirates".  No full costume photo but you'll get the idea I think.
Photobucket

1 opmerking:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails