maandag 11 juli 2016

Sakura necklace

Deze ketting heb ik gemaakt met polymeerklei/ovenhardende klei. Ik had deze gemaakt naar aanleiding van een wedstrijd op de Facebook groep van Christi Friesen. Hierbij moest je op de een of andere manier een Sakura bloem oftewel kersenbloesem verwerken. Ik vond het een leuk idee om echt een soort van tak om je nek te hebben met bloemen eraan. En guess what? Ik heb hiermee de 1e prijs aan de haak geslagen. Een kadobon in haar shop te besteden. Super toch?
Foto wederom van mijn Instagram afgehaald.
Made this necklace for a contest from Christi Friesen. You had to put a Sakura flower/cherryblossom somewhere or someway in your project. I thought it was fun to make a lifelike branch with flowers to wear around your neck. And guess what? I won first prize with this necklace, a giftcertificat for her shop. How awesome is that!!
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Hoi Celine, een prachtige ketting is dat geworden. Terecht die 1e plaats!

    Zoals je ziet heb ik even lekker op je blog rondgesnuffeld, blijft toch leuk , bloggen! Maar even een dingetje, als ik op je foto's klik krijg is steeds eerst een heel vervelende link dat ik een prijs gewonnen heb. Een soort van spam, malware of een virus. Misschien kun je er even naar kijken en er iets aan doen om het te verwijderen. Kan ook zijn dat het via je foto's binnen komt, ik laat het je alleen maar even weten.

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het Marjolijn, ik heb het zelf ook als ik mijn foto's aanklik. Heb geen idee hoe het kan. Ben al druk aan het zoeken geweest maar ik kan het tot nu toe niet vinden waardoor het komt. Ik blijf verder zoeken :)

      Verwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails