zaterdag 4 juli 2015

Dineren op stand fotoshoot

Een paar weken geleden had een vriendin van mij een hele leuke dag georganiseerd met een groep van 20 personen op een kasteel in 's Heerenberg. Een hele leuke dag gehad met vrienden en vriendinnen: mensen die het leuk vonden om in kostuum te komen en een aantal fotografen die deze dag op de foto hebben gezet.
Ik vond het wel leuk om iets van een kasteelachtige outfit hiervoor te hebben en heb dit in elkaar gezet.
(Leuk om een keer zoiets te dragen maar mijn hart ligt bij Steampunk of vampier-achtige dingen ben ik al achter hihihi)
Van een vriendin van mij, mocht ik de prachtige sieraden lenen. Zij is de eigenaresse van Ancurio en heeft dit helemaal zelf gemaakt. Neem absoluut even een kijkje op haar website en geef haar eventueel ook een like op Facebook.  Zij verkoopt handgemaakte sieraden, maakt persoonlijke herinneringssieraden en heeft allerlei mooie vintage sieraden te koop. Ik heb inmiddels ook een lesje van haar gehad hoe je kralen borduurt en zal in mijn volgende blogpost het resultaat laten zien.


 Foto's gemaakt door Richard Verdegaal Fotografie

Photobucket

1 opmerking:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails