woensdag 20 mei 2015

Spiegelframe/mirrorframe

Mijn spiegelframe die op mijn scrapkamer hangt, heb ik vorige week een make-over gegeven. Hij hing er inmiddels 2 jaar en de laatste tijd keek ik ernaar en ik wilde hem toch iets aangepast hebben. Ik heb de vlinder bv eraf gehaald, nieuwe dingen toegevoegd en daarna heb ik alles met een witte laag gesso bedenkt. Hierna weer opnieuw aan de gang gegaan met allerlei sprays en verfjes. Vind het effect wel leuk geworden, ziet er nu een beetje krijtachtig uit en met veel meer kleurtjes en dat vind ik toch leuker staan.



Zo was de spiegel
 I've decided to give the mirrorframe that hangs in my scraproom an upgrade. I've pulled off some things, added new things and then painted a layer of gesso on it.
Then I've added again sprays and paints to the mirror. I really like the kind of chalky finish it has and all the different colours.
Photobucket

1 opmerking:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails