donderdag 4 december 2014

Halloween!

Op zaterdag 1 november hebben we met een groepje meegelopen in de Fox Halloweenparade. Ik was die dag ook jarig en ik moet zeggen, heb nog nooit zo'n leuke verjaardag gevierd :)
Bij ons thuis heeft iedereen zich in zijn kostuum gehesen en zijn make-up gedaan en toen op naar Amsterdam.
Ik wilde altijd al eens een Sugarskull make-up willen doen en dit was nu mijn kans, en ik moet zeggen ik vond/vind hem nog steeds erg geslaagd. Het is namelijk zo goed als symmetrisch en dat vond ik het moeilijkst om voor elkaar te krijgen.
 Ik heb speciaal een jurk gemaakt voor deze gelegenheid en uiteraard weer mijn eigen accessoires in elkaar gefreubeld.
Ik had ook lenzen voor deze grime gekocht en die vind ik dus helemaal geweldig!! Zo leuk om daar iemand mee aan te staren, heb de grootste lol onderweg gehad in de bus. Ja, we zijn met deze hele groep gewoon in de bus gestapt. De reacties van mensen waren zo ontzettend leuk, op één na jammer genoeg, deze jongen was ronduit onbeschoft, maar daardoor lieten wij in ieder geval de avond niet verpesten.
Bij het groepje wat mee ging zaten ook twee fotografen dus ik heb een paar zeer mooie portretten daardoor van die dag. Richard ging ook mee, maar deze keer verkleed en heeft dus geen foto's gemaakt. Zoals jullie misschien al door hadden, is de ontzettend "schattige" clown mijn echtgenoot hahaha. Lekker stel zo samen!!
We hadden in de tuin een soort van setting gebouwd en daar zijn van iedereen wat foto's geschoten.
Op de onderste foto staat het hele spul bij elkaar.
  foto: Frans de Winter
 foto: Frans de Winterr
 foto Thoran Pictures
foto Thoran Pictures

This is the costume I had on for last Halloween. I always wanted to do a Sugarskull make-up so this was my chance. I'm really glad with how the make-up turned out, the hardest thing is to get it symmetrical and I managed to get it that way. I love the lenses I'm wearing, they're so much fun. 
I made the dress and accessoiries myself.
The creepy clown is my husband, isn't he the cutest? On the bottom picture the people we went with to the Halloween parade in Amsterdam.
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails