dinsdag 24 december 2013

Gingerbreadhouse

Pas geleden kon je bij SVG Cuts een gratis kit, die "Happy Holidays" heet, downloaden als bedankje. Ik zag het peperkoekhuis en die moest meteen gemaakt worden. Hij is vrij groot en je kan hem als opbergdoos gebruiken als je dat zou willen. Bij mij staat hij nu naast mijn kersthuis, gezellig met lampjes erin.
Was weer een hele klus voor wat betreft uitsnijden en in elkaar zetten maar dat vind ik juist zo leuk om te doen en het eindresultaat vind ik weer helemaal leuk!
(Je kan deze kit trouwens nog steeds gratis downloaden!)


Recently I downloaded a free kit given by SVG Cuts called "Happy Holidays" as a thank you. I really loved the gingerbreadhouse and made one. As usual it took a bit of time for the cutting and assembling but I love doing that, and I so enjoy the endresult. The house is pretty big and can be used as a box. You can lift the roof from the house and put something in it. I just put lights in it and it's now standing next to my Christmashouse :)
(You can still download this kit for free!)
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Gorgeous - I love this gingerbread house - I made one too.
    Merry Christmas.
    Hugs
    Penni
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt dat peperkoek huisje dat is nog een hele klus denk ik maar dan heb je ook wat!
    Ik wens jullie nog een heerlijke gezellige tweede kerstdag en een fijne laatste week van het jaar!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails