maandag 12 augustus 2013

Mini-album Travel

Binnenkort gaan wij 2 dagen weg en gaan (weer) een bezoekje brengen aan Phantasialand. Ik vond het dus wel leuk om hiervoor alvast (de basis van) een album te maken, zodat wanneer we terug zijn, ik alleen nog foto's erin hoef te plakken en verder aan te kleden.
Papier is van Papermania, All Aboard en vond ik zo leuk door de kleurtjes en alle embellishments die erbij horen.
Het album is eigen ontwerp, ik heb alleen afgekeken voor wat betreft de pagina's erin vast zetten (Dit heb ik geleerd uit een tutorial van Paper Phenomenon).
Heb er allerlei flapjes, labels, kleine envelopjes en verborgen opbergmogelijkheden inzitten zodat ik er straks lekker veel in kwijt kan.
Ik wilde er een slideshow van maken maar dat lukte me even niet zo snel dus voor jullie is het nu dus (helaas) een hele lange blogpost geworden met veel foto's :)












The base of a travel-album I already made for a trip we're going to take soon to Phantasialand (in Germany).
It has lots of storage possibilities for photo's so I can put a lot of pictures in this album.
Album is my own design except for the way the pages are bound. This is something I've learned from a tutorial of Paper Phenomenon.
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Oh Céline, the journal is just so gorgeous. LOVE all the bits of tags!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaf leuk met al die flapjes en flopjes.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Celine wat een gaaf album....lange post juist leuk hoor om alle vakjes en leuke verstop plekjes te zien.
    Erg mooi gemaakt en wat zul je er een plezier van hebben na terugkomst.
    Alle mooie foto's door jullie professioneel gemaakt er in en je hebt een uniek album!
    Geniet van jullie Duitse trip!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan zeg! ZO is het al mooi klaar. Leuk al die pockets etc..Ben wel benieuwd hoe je de pagina's vast hebt gezet. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails