woensdag 24 juli 2013

Tim Holtz Tags 2013-july

Mijn tag voor deze maand voor de challenge van Tim Holtz. Het crackle op de vlag is helaas niet gelukt, het cracklespul wat ik heb gaat duidelijk niet samen met de Distress inkers. Moet blijkbaar toch eens dat cracklespul van Mr. Tim zelf uitproberen. Ik heb ook niet het rollertje wat hij had gebruikt. In plaats daarvan heb ik met een waterflesje de verf erop gerold. De vlag is eigen fabrikaat, getekend op een stukje karton en toen uitgeknipt.
De tag is alleen niet geworden zoals ik had bedacht maar ja, dat geeft niet.Vind het wel heel leuk om de verzameling voor dit jaar te zien groeien.
Aan het eind van het jaar heb ik dan toch een leuke collectie bij elkaar geknutseld.
My tag for this month for the challenge of Tim Holtz. Didn't quite turn out as I had in my mind, but it's ok. I really enjoy making these tags and watch my collection for this year grow.
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind hem heel leuk geworden!!!
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Céline,toch vind ik het een leuke tag en het leuke van verschillende producten gebruiken is dat je soms tot heel verrassende resultaten komt....en soms ook niet ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails