maandag 15 juli 2013

Shimmerpunk workshop Scrapdelight

Afgelopen zaterdag heb ik een leuke workshop bij Scrapdelight gevolgd: Shimmerpunk. Een doos, met allerlei leuke embellishments en daarna bewerkt met allemaal soorten sprays. Ik ben heerlijk los gegaan en heb er een regenboogbox van gemaakt. Ik had niet zo'n zin in één kleurstelling, vond het wel leuk om allerlei soorten sprays en kleuren te gebruiken. In de doos zitten 9 vakken dus prima geschikt om er allerlei spulletjes in op te bergen.
Ik ben in ieder geval tevreden met het eindresultaat en ik heb besloten deze aan mijn nichtje te geven voor haar verjaardag, ze wordt binnenkort 13 jaar.


The endresult of a workshop I did last saturday at Scrapdelight ( a Dutch scrapbookingstore). A box with all kind of embellishments and then coloured with different kind of sprays and mists.
Love my rainbowcolourd box :). I'm going to give this to my niece who's celebrating her 13th birthday soon.
Photobucket

1 opmerking:

  1. Hallo daar,
    Ik zag dat hier nog geen reakties op waren gepost...vakantie he.
    Dit is toch een echt gave doos geworden!
    Wat een prachtige kleurtjes en bloemen daar zal je nichtje echt super blij mee zijn denk ik!
    Geniet van een fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails