donderdag 9 mei 2013

Meljen's Challenge #159 Mom, Mommy, Mother...

A new great challenge for you on the Meljen's Designteam and Challengeblog!! This week we would like to see something for Mom(in law) because it's almost Mother's day!!
I made this card with the cute "Hula Diva". I thought it was fun to choose a completely other image then you would expect on a mother's day card.
Papers are from Bo Bunny and image is coloured with Prisma pencils.
Don't forget to use an image of Meljen's Designs when you join in, or else you won't be in the drawing to win up to three images of your choice!
I'm entering this card in the Spring challenge of Digi Galore.
Een nieuwe leuke uitdaging op het Meljen's Designteam en Challengeblog! Deze week willen we iets voor (schoon)Mams zien omdat het bijna Moederdag is!
Ik heb deze kaart gemaakt met de schattige "Hula Diva". Ik vond het wel grappig om een heel ander plaatje te kiezen dan je zou verwachten op een kaart voor Moederdag.
Papier is van Bo Bunny en afbeelding is gekleurd met Prisma potloden.
Als je meedoet vergeet dan niet om een afbeelding van Meljen's Designs te gebruiken want anders doe je niet mee in de trekking waarbij je wel tot 3 afbeeldingen naar keuze kan winnen!!
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Hoi Céline,wat een leuke afbeelding op je kaart,ik werd er helemaal vrolijk van,wat een vrolijke hula-babe,hihi en van je deskorganizer hieronder viel mijn mond open,wat een plaatje en meid wat een werk heb je hieraan gehad maar oo wat is die mooi,súper! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze hula dame celine!
    Qua inkleuren kan ik nog wel bij je leren mooi hoor!
    De desk organiser vind ik echt een top werkstuk, wat een precies snijwerk, kan me voorstellen dat je lamme vingers had maar....dan heb je ook wat he!
    Mooi papier en leuke aankleding echt iets waar je nog jaren met trots naar kunt kijken!
    Bedankt voor je gezellige reaktie op mijn blog!
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Good morning my dear^_^
    Stunning creation^_^
    Adorable image^_^
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous card, very pretty
    Thanks for playing along with Digi Galore
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely creation and beautifully colored. Thanks for joining us at Digi Galore.
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails