donderdag 28 maart 2013

Meljen's Designs Challenge #153 Easter Basket

This week's theme for the Meljen's Designs Challenge is: Easter Basket. We would like to see something you can find in, on, or around an Easter Basket.
Ofcourse I choose for a bunny, to be precise this cute "Fluffy Bunny" and made a little box to put chocolate eggs in. I found this striped paper and that made me think of painted eggs. Image is coloured with Derwentpencils and coloured pencils.
Don't forget to use a Meljen's Designs image when you join this challenge or else you won't be entered into the drawing in which you can win up to 3 images of your choice!!
Het thema van de challenge van deze week bij Meljen's Designs is: Easter Basket oftewel Paasmandje. We willen deze week graag iets zien wat je in, op of bij een Paasmandje kan vinden.
Uiteraard heb ik voor een konijntje gekozen, en wel deze schattige "Fluffy Bunny". Ik heb een doosje gemaakt waar je chocolade paaseitjes in kan doen. Ik vond dit gestreepte papier en dat deed me denken aan geverfde eieren.
Ik heb mijn afbeelding gekleurd met Derwent en gewone kleurpotloden.
Vergeet niet als je meedoet om een afbeelding van Meljen's Designs te gebruiken want anders doe je niet mee in de trekking voor de prijzen. Zoals elke week maak je kans op tot wel 3 afbeeldingen naar keuze!
Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Schattig paas doosje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is so gorgeous! I totally agree that the paper looks like Easter eggs. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic creation my dear ^_^
    Have a beautiful happy Easter weekend^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Celine, this is a wonderful creation. That basket is just too cute. I am so glad you signed up for my candy at my blog. Thank you so much for following me for so long and now I get the chance to follow you and enjoy you lovely creations. joann sassy raggedy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig dit mandje en je tag in de vorige post vind ik ook schitterend!
    De paasdagen zijn alweer bijna voorbij maar we kunnen nog even genieten van het avondzonnetje( achter glas haha)
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails