donderdag 24 januari 2013

DDCC #201 Winged Things

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge op het Dutch Dare Card Challengesblog! Deze week: "Winged Things", dus we willen iets zien wat vleugels heeft b.v. een vlinder, uil, elfje, engeltje enz.
Onze sponsor deze week is Sweet 'n Sassy en zij hebben ook een aantal afbeeldingen aan ons DT beschikbaar gesteld. Ik heb voor Opal Owl gekozen, deze sprak mij meteen aan.
Zoals elke week is er weer een leuke prijs te winnen dus doe vooral mee!!!!
Deze keer heb ik me op mijn kaart is uitgeleefd met allerlei stansen. Het vlindertje en de blaadjes heb ik zaterdag gekocht bij Scrapdelight dus die moesten er uiteraard meteen op. :)
Het papier komt trouwens van een papierblok wat ik bij de Action heb gekocht. Een heel leuk blok, voor een nog leuker prijsje en voor dat prijsje stevig papier wat ook wel heel fijn is.
Today it's time for a new challenge over on the Dutch Dare Card Challengesblog!! This week we've got "Winged Things" for you. We would like to see a card that has got something with wings on it for example a butterfly, owl, fairy, angel and so on.
Our sponsor this week is Sweet 'n Sassy who also provided our DT with some images of theirs. I choose Opal Owl because I immediately liked this one.
As every week there's a wonderful prize to win, so join us this week in another fun challenge!!!
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Hoi Celine.

    Wat een super schattige kaart heb je gemaakt. En zooo mooi.
    Super hoor.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf kaartje mooie kleuren gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie roze kaart leuk uiltje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely. I love your dies.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails