vrijdag 30 november 2012

Stuffed Reindeer

Dit is een van de nieuwe releases van Meljen's Design en toen ik deze zag, werd ik meteen verliefd. Ik wilde geen kaartje hiermee maken maar een schilderij want deze vroeg er gewoon om om in het groot vereeuwigd te worden, en dat heb ik dus gedaan.
Ik heb hem overgezet op een canvas van 20x30 cm en ben lekker aan de slag gegaan met acrylverf. Ik vond nog wat sneeuwvlokjes en boompjes tussen mijn spullen en die vond ik ook wel leuk om op mijn schilderij te gebruiken. Ik heb onderop nog wat nepsneeuw gesmeerd en over het blauw heen stickles want het is natuurlijk wel een kerstafbeelding dus een beetje glitter kan dan wel  :)


 Dit zijn alle nieuwe releases voor deze week en ze zijn weer leuk! Je kan alle nieuwe releases uiteraard weer in de shop van Meljen's Design vinden!

For the new releases of this week at Meljen's Design I didn't make a card but a painting. When I saw the cute Stuffed Reindeer I immediately fell in love and wanted to make a painting with it. I painted on a 20x30 cm canvas with acrylicpaint and addes some fakesnow, snowflakes and trees I found in my stuff. On the blue I used stickles because a little bit of bling can't hurt on a Christmas image :)
All new releases can be found in the shop of Meljen's Design as asual!
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Leuk schilderijtje heb je met de afdruk gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOO, die is echt schattig Celine!
    Wat heb je er een pracht creatie van gemaakt!
    Je Tim tag in een vorige post vind ik ook super en je winterkaartje echt fantastisch met die sneeuwsterren!
    Fijne avond
    Liefs maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails