dinsdag 5 juni 2012

Tim Holtz juni tag

Ik heb me eens een keer gestort op het maken van een tag naar aanleiding van de tags van 2012 bij Tim Holtz.
Ik heb niet alle spullen die hij gebruikt dus heb ik het gedaan met wat ik had, en ik moet zeggen ben tevreden over het resultaat.
Ik heb niet voor het plaatje gekozen wat hij heeft gebruikt omdat ik geen printer aan mijn laptop boven heb zitten. Ik heb dus een plaatje gebruikt wat ik nog had die ik erg mooi vind.
De onderkant van de bloem heb ik gemaakt met een stuk tule wat ik met behulp van de heattool zijn vorm heb gegeven.

The tag I made , for june, for the tags of 2012 by Tim Holtz. Because I don't own everything he uses, I've used what I could find in my stash. I'm happy with how my tag turned out.
Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Prachtig en juist leuk als je niet alle spullen hebt zoals Timmie gebruikt, hierdoor krijg je variatie. Het belangrijkste onderdeel heb je inmiddels wel zie ik, De Tag (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is gorgeous. I love how you used the Blessed Mother's image. It is a lovely way to honor her.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is amazing. I love the Virgin's image that you chose and how you linked it to your text. Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your tag is beautiful, it caught my eye, just had to see it up close. BJ

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails