donderdag 2 februari 2012

DDCC #150 Photo inspiration

Eigenlijk is het niet mijn week om een bijdrage te leveren op het Dutch Dare Card Challengesblog maar ik vond de 150e uitdaging toch wel een leuke reden om mee te doen. Deze keer hebben we een foto inspiratie voor je! Je mag zelf kiezen wat je aanspreekt in de foto-inspiratie. Ik heb er een aantal dingen uitgepikt die ik leuk vond, zoals de kleuren van de knopen, de streepjes, en de bloemen. Ik heb deze keer een tri-fold kaart gemaakt, die stond nog op mijn lijstje om te doen en kan ik dus bij deze afvinken :)
Vergeet ik nog te zeggen dat de sponsor deze week In2Stamps is, en zij hebben ook een leuke prijs beschikbaar gesteld, dus de moeite waard om mee te doen!

Actually it's not my turn this week to make something for the Dutch Dare Card Challengesblog but it's the 150th challenge so I wanted to join in this week for this special occassion. This week we've got a photo-inspiration, so you can pick anything you like from the photos. I choose for the colors of the buttons, the stripes and the flowers. I made a trifold card, that was something I had on my to do list, so one thing more I can tick off my list :) 
Almost forget to tell you that our sponsor this week is In2Stamps, they've got a fabulous prize for you, so it's worth to play along this week!
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Ja dit model is zo gaaf! En je is top leuke frisse lente kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely project!!! Love everything about it!!! So fabulous! xx Lilia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails