woensdag 25 januari 2012

Smile

Ik was van de week zo lekker bezig geweest met het papier van The Scrapcake, Spring Awakening, op mijn vogelhuisje dat ik er ook nog maar een layout mee heb gemaakt. Ik heb sketch #190 van Creative Scrappers gebruikt. Deze keer met een foto uit de oude doos. Op de foto mijn oma, mijn oom zittend op de grond en het kleine meisje in de kinderwagen is mijn moeder! Ben benieuwd wat je er van vind mam, dat ik deze foto heb gebruikt :) Verder heel veel soorten roosjes om het af te maken, viel nog niet mee om dat er allemaal mooi op te krijgen, hihi.
Zoals altijd zou ik leuk vinden als je een berichtje achterlaat en me laat weten wat je ervan vind :)
Because I made my birdhouse with the papers of The Scrapcake, Spring Awakening, I decided to also make a layout with it. I've used sketch #190 of Creative Scrappers and an old photo I've had. On the picture my grandma, my uncle sitting on the ground and the babygirl in the baby carriage is my mother :) I've used lots of roses to fill the border. As always I appreciate it when you leave a comment, I always love to read them!

Photobucket

6 opmerkingen:

  1. uauu que belo Lo,
    amei os detalhes
    amei a foto vintage!

    Perfeito!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig!!!! en als je nou niet..... dan weet ik het ook niet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm echt helemaal super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een schitterende lo, ik vind de bloemenrij prachtig net als alle andere details!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails