zaterdag 10 december 2011

Letterbak/ display frame

Al een tijdje terug een letterbak op de kop getikt om wat mee te doen. Hij is door Richard doormidden gezaagd en ik heb een helft en Michael de andere. Mijn helft heb ik lila geschilderd en heb er een aantal foto's ingeplakt van mijn weekendje weg met de scrapdozen. Verder allerlei embellishments erin, takje op de zijkant en zo vond ik hem helemaal af. (Foto's zijn gemaakt door Richard, die speciaal naar ons was gekomen voor een fotoreportage.) Op deze manier heb ik een leuke herinnering met de foto's van ons weekend weg met al mijn dierbare vriendinnetjes. Het gedichtje wat erin zit is door Nicky gemaakt, speciaal voor de scrapdozen. Deze moest er dus ook in verwerkt worden. Papier en diverse embellishments van Pink Paislee, Vintage Vogue. Vind deze kleuren perfect bij zwart/wit foto's passen.
A displayframe I made with pictures of my friends from our scrapweekend away recently. Now I've got a perfect way to remember this weekend with all my friends. Pictures were made by my husband, Richard, who drove all the way to us, to do a photosession with us. Papers are from Pink Paislee, Vintage Vogue. Love the colors of these papers with black and white photo's.
Photobucket

7 opmerkingen:

  1. Wat is het geweldig gaaf geworden Celine!!!!! Zo mooi dat mijn gedichtje erbij zit. 10 met n griffel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal geweldig geworden! de gezelligheid straalt er vanaf! mooie herinnering aan een fantastisch weekend! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Celine !! En lekker vrolijk ook. Een super herrinnring !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal top, en zo leuk om al die foto's ertussen te zien, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige letterbak, leuke embelischments en de foto's blijven prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie letterbak, je hebt zo een leuke herinnering aan jullie weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem zo geweldig... leuk hoe je de vakjes gevuld heb lijkt me best een precies werkje.....mooi het gedichtje van Nicky er in een leuke herinnering aan jullie scrapuitje..

    Groetjes Fia
    Je heb er een volger bij..

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails