woensdag 16 november 2011

Secret Scraplift

Op de Scrapping Musketeers heeft de afgelopen maanden een Secret Scraplift gelopen en ik was degene die het spits mocht afbijten. Ik heb deze layout gemaakt naar het voorbeeld van de layout die ik opgestuurd had gekregen om te liften. Op de foto zie je mij samen met mijn oma, die ik altijd omi noemde. We waren hier druk aan het spelen met een knuffelpaard dat ik had. Jammer genoeg is mijn oma al meer dan 20 jaar geleden overleden en heel soms overvalt met dat gemis van haar nog wel eens. Zij was altijd heel belangrijk voor mij.
A layout I made for a Secret Scraplift we've had on a Dutch forum I frequently visit. In the picture me and my grandma playing with a horse toy I once had. Unfortunately my grandmother passed away more than 20 years ago. Sometimes I still miss her, because she was very important to me.
Photobucket

2 opmerkingen:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails