vrijdag 25 november 2011

The Best!

Deze layout heb ik gemaakt met het gave papier van Pink Paislee: Vintage Vogue, vind het zulk mooi papier. Het doet me een beetje aan de jaren '50 denken door de kleurtjes. Dit papier had ik gekocht met diverse embellishments bij Doe@Ding tijdens ons scrapweekend. Had al gelijk een idee wat ik ermee wilde scrappen: De foto's van mijn allerliefste (scrap)vriendinnetjes. Deze heb ik op canvaspapier afgedrukt wat ik wel een leuk effect vind geven bij het papier.
Uiteraard heb ik nog een heleboel over en daar wil ik met de rest van de foto's die er nog zijn, een albumpje van gaan maken.
A layout made with the papers from Pink Paislee, Vintage Vogue. Love the colors of these papers, they remind me a bit of the fifties. On the pictures my best(scrapbooking)friends with whom I went away with for a weekend filled with lots of fun and laughter.
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Een erg leuke lo, ik zit nog na te grijnzen als ik weer een foto voorbij zie komen, wat was het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails