dinsdag 6 september 2011

Lace box

Het is even heel erg rustig op mijn blog geweest maar zoals velen zijn wij heerlijk met vakantie geweest. We zijn in Kroatië geweest voor een week. Daarna een paar dagen in Italië, een paar dagen in Slovenië en als afsluiting een paar dagen in het Zwarte Woud in Duitsland. We hebben genoten en ontzettend veel foto's gemaakt. Ik kan dus binnenkort als we alles uitgezocht hebben aan de slag voor mijn vakantie-album. Deze lace-box heb ik al voor mijn vakantie gemaakt maar had ik dus nog niet laten zien. Ik heb inmiddels zoveel lint verzameld dat het niet meer paste in de oude pot, ik wilde dus iets groters voor mijn lint hebben. Het is een doos van de Xenos die ik heb beplakt met het papier van Melissa Frances. Uiteraard ook nog bloemen, tags en lint erop voor de versiering.



So it's been a bit quiet on my blog but as many others we went on vacation. We've really had a great time, shot a lot of pictures, so I've got something to choose from for my vacation-album :)
I made this box before we went on vacation, it's for all the lace I've gathered. The old jar it was in, was getting a bit small so I wanted something bigger to put my lace in.
I've used a chipboard box, embellished it with papers from Melissa Frances and put some flowers, tags and lace on it.


Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Welkom terug in blogland!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, wij ook hoor je kunt op mijn blog al een paar collages zien maar dan moet je wel even naar oudere berichtjes kijken.
    Wat een goed idee om zo'n grote doos om te toveren tot lace doos! Ik heb ze in een klein koffertje zitten maar dat raakt ook al behoorlijk vol.
    Het papier wat je gebruikt hebt is prachtig en je bloemen echt fantastisch!
    Dit idee ga ik zeker onthouden!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie doos!! Daar kun je weer even mee vooruit voor je lint. Ik ben benieuwd naar je vakantiefoto's, maar die zien we binnenkort vast wel verschijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er een pracht creatie van gemaakt, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een goede vakantie, wat zullen jullie veel hebben gezien.
    De lacedoos is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails