woensdag 8 juni 2011

Mikey the Fox

Vandaag is het weer tijd om jullie iets te laten zien van The Stamping Bazaar. Ik heb weer een kaart gemaakt, en deze keer heb ik Mikey the Fox gebruikt, die je hier in de winkel kan vinden.
Ik heb hem gekleurd met Derwent potloden en het papier is van Bo Bunny. Ik vond de chipboard sticker met de vleugels wel heel toepasselijk bij dit plaatje. Ik wilde verder geen tierelantijntjes erop hebben en heb dus alleen maar 2 knopen toegevoegd.
Op het blog van The Stamping Bazaar vind je nog meer leuke voorbeelden gemaakt met de afbeeldingen van The Stamping Bazaar.
Today it's time for me to show you what I've made with one of the images of The Stamping Bazaar. I made a card and used Mikey the Fox, whom you can find here in the store.
I've coloured him with my Derwent pencils and uses some Bo Bunny papers for my card. I found the chipboard sticker with the wings to go perfect with this image. No flowers added, only 2 buttons.
On the blog of The Stamping Bazaar you can find more examples made with the images of The Stamping Bazaar.
Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaartjes heb je toch weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje Céline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww, Celine, this is just too precious. Mickey sure is a handsome fox isn't he? Your layout and design is magnificent.
    Big Hugs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW... your cards are just so cute.... beautiful work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi celine hoe is die meid wat heb je weer een ontzettend leuk kaartje gemaakt geweldig!!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails