zondag 9 januari 2011

Meljen's Designs challenge #40

Sinds ik een keer voor het DDCC blog met een digitaal plaatje van Meljen's Designs heb gewerkt, ben ik verliefd op al deze leuke afbeeldingen. Ik kwam erachter dat er ook een heel leuk challengeblog is en heb daar nu dus deze kaart voor gemaakt. De vorige keer dat ik hier meedeed ( mijn 1e inzending) kwam ik tot mijn verrassing in de top 5!
De challenge is "Move", er moet dus iets op je kaart zitten wat beweegt. Ik heb gekozen om het plaatje uit te knippen en onder de wolk(die gemaakt is van wit vilt) bedeltjes te hangen. Normaal zitten hier dus hartjes met een draadje aan vast getekend maar die heb ik eraf geknipt en dus vervangen voor bewegende bedeltjes.
My entry for this week's challenge at Meljen's Designs. There has to be something on your card that moves. I've cut out the image and made the cloud from a piece of white felt. I replaced the drawn hearts that hang under the cloud with cute silver heart pendants.
Photobucket

11 opmerkingen:

  1. Wat een super lieve kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card! So, so cute!!! Great idea about the dangling hearts too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje
    heb je gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, Celine! This is just the cutest ever!!
    Thanks so much for playing along at Meljen's Designs this week!
    Hugs!! Dee Sprytebyrd's Spot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your creation is just DARLING!!! LOVE the white felt cloud and the little dangling hearts ... precious! Thanks so much for stopping by my blog and leaving such kind words! Happy Crafting to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een wolk van een kaart, zo lief. Wat goed bedacht van de bewegende bedeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend en o zo lieve kaart!

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my - I LOVE this fabulous card. You have done a wonderful job with the challenge at Meljen's Design...I can't wait to see what you make next!!!
    Hugs
    M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this is such an adorable baby card. I simply adore it. Thanks so much for Making it Move with Meljen's Designs this week!

    Jess

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails