donderdag 9 december 2010

Kaarten/cards

Ik vergeet helemaal om deze kaarten te laten zien. Ze zijn gemaakt voor mijn moeder die vorige week 60 is geworden.
De eerste kaart is van mijzelf en heeft weer zo'n superschattige digistempel van The Stamping Bazaar erop. Papier van Papermania.
De tweede kaart is helemaal alleen gemaakt door mijn zoon Michael. Hij heeft zelf het plaatje ingekleurd en bewerkt met Stickles. Ik heb hem alleen even geholpen met de pons maar de rest heeft hij helemaal zelf bedacht. Hij was supertrots op zijn kaart!!Uiteraard moet ik deze kaart natuurlijk even laten zien :)


I completely forgot to show these 2 cards made for my mother's 60th birthday. First one is made by me and the second one is made by my son Michael. He was so proud of the result! The only thing I helped him with was the punch but the rest he did al by himself! Ofcourse I have to show his card on my blog :)

Photobucket

4 opmerkingen:

  1. hartstikke leuke kaart!En wow die van je zoon echt geweldig! om trots op te zijn!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaarten en super zeg dat Michael mee gescrapt heeft en nog gaaf en mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn leuke kaartjes geworden, erg lief van Michael dat hij een kaartje scrapt voor zijn oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige kaartjes!!heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails