vrijdag 2 april 2010

Sketch Challenge SYM forum



Tegelijk met de secret scraplift, was er ook een sketch uitdaging. Ik kreeg deze sketch van Angelique, en dacht gelijk wat moet ik hier nou mee. Ik vond hem zo kaal en daardoor moeilijk. Dit was dus echt een uitdaging voor me om wat mee te doen. Het is me toch gelukt en heb met mijn laatste stukjes Basic Grey lemonade deze layout gemaakt.

At the same time we had a secret scraplift there also was a sketch challenge. I've got this sketch from Angelique and didn't know what to do with it because it was so empty. This was really a challenge for me to make something with this sketch. I finally managed to come up with something and made this layout with my last scraps of Basic Grey Lemonade.
vintagebloghandtekening

2 opmerkingen:

  1. Het is je inderdaad gelukt en goed ook, erg leuk.

    Groetjes Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een plaatje mooi alle aandacht naar de foto en de kleuren horen hierbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails