dinsdag 26 januari 2010

Picture frame


Fotolijst is van Fancy Pants. Een raampje is ongeveer 13x18 cm.
In de raampjes heb ik kleine layouts gemaakt met papier van Making Memories, Vintage Findings. Dit heb ik gedaan op een transparantje.
Links de babyfoto van ons, rechts zoals we nu zijn.
De foto's van de layouts kun je in het berichtje hieronder zien. Het lukt me niet om zowel de slideshow als de foto in een bericht te plaatsen. Dus als iemand de tip heeft hoe het wel lukt, dan hoor ik het graag!

Picture frame is from Fancy Pants. The windows are approximately 13x18 cm. Papers are from Making Memories, Vintage Findings. I made the layouts on transparant paper.
On the left a babypicture of us, on the right how we look right now.
The pictures of the layouts you can see in my post below. For some reason I can't place a picture and slideshow in one message.
So if anyone has the tip for me how to make it work, please let me know!

Photobucket

10 opmerkingen:

  1. Oh Celine, wat een onwijs leuk project!! SUPER idee en SUPER gemaakt meis!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Celine wat ziet dat er onwijs leuk uit!! Erg leuk idee om het in zo'n lijst te maken! De indeling vind ik ook erg leuk gedaan!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Celine wat een geweldige creatie zeg!
    Echt een mooi project die zeker niet mag missen in jullie woonkamer.

    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er prachtig uit zeg, super mooi !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooooo, dat ziet er wel erg leuk uit Celine...geweldig idee en zo lekker vintage opgepimt....meis toppie

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Mooi met de bloemen, postzegels en kaartjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een superleuke lijst en wat je erin hebt gemaakt vind ik NOG leukerder, gaaf hoor meid,

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw... wauw... wauw...!!! Wat een enorm gaaf project Céline!!! Supermooi geworden! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig.... echt supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails