vrijdag 22 mei 2009

Pandora




Deze layout is gemaakt voor de april/mei challenge op Royalty Scrapbooking . De opdracht was maak een layout aan de hand van een sketch en verwerk een mooi moment in je leven op deze layout. Ik heb gekozen voor een foto van een bedel aan mijn Pandora armband. Deze is voor mij heel speciaal want deze heeft mijn zoon Michael van 10 (toen 9) voor mijn 36e verjaardag uitgezocht en zelf betaald van zijn zakgeld. Zooooo lief! Eigenlijk kan je zeggen dat op deze armband allemaal mooie momenten in mijn leven zitten. Gebruikt papier is van Basic Grey , Marrakesh.

This layout was made for the april/may challenge on Royalty Scrapbooking. The challenge was to make a layout from a sketch and use a photo of a special moment in your life. I chose for a photo of the little turtle on my Pandora bracelet. This one is really special to me because I got it for my 36th birthday from my 10 year old son Michael (then 9). He picked this turtle himself and bought it from his allowance. Soooooo sweet. Actually you can say that everything on this bracelet is special. Used papers Basic Grey, Marrakesh.

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke lo!! Heb het papier zelf ook en vind het erg mooi!
    Wat lief van je zoon dat hij dat voor je verjaardag heeft gekocht zeg!! Kan me voorstellen dat dat heel speciaal voor je is!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog! Wat een mooie scrap, een een prachtige close-up van dat bedeltje.
    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails